som en tron på en ingripande gud

Nu var det ju några dagar sedan jag befann mig här. Har haft en sån bra helg, trots att jag trodde den skulle suga. I fredags åkte älsklingen med min hem till landet och myste, lördag eftermiddag åkte han hem och 4 timmar senare åkte jag också till Stockholm. Träffa Rebecka och Adam för att sedan åka hem till Max och sova där. Idag vaknade jag vid halv 12, vi gick för att köpa frukost, kollade några avsnitt av HIMYM och sedan drog vi in till T-Centralen. Drack kaffe och kollade på kläder. Nu sitter jag i min säng och har precis städat klart min garderob och mitt rum. Funderar nu på att gå ut för en pw och sedan krypa ner i sängen. Imorgon blir det ingen skola för mig för jag ska på läkarbesök, träffa wilma ebba och sen på kvällen kommer älsklingen hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0