så ledsen och arg på samma gång

ni få som läser den här förbannade bloggen fortfarande vet ju hur mycket jag har behövt kämpa med mat och min vikt. förra veckan, ställde jag mig på en och en halv månad på vågen. den visade en siffra jag helst av allt skulle vilja gråta över. idag, ställde jag mig där igen. en högre siffra visade sig. ja, mina matproblem - jag äter normalt nu. trots all ångest efteråt. MEN. detta har hänt den senaste månaden, och jag har ju som sagt eskalerat i vikt. nå. den senaste veckan har jag gått omkring med ont på vänster sida av magen. lite under naveln. OCH den senaste månaden har min nedstämdhet blivit allt värre. alla dessa tecken har visat sig vara biverkningar. ja från vadå? jo mina p-piller. jag är gråtfärdig. för lite mer än en månad sedan så skulle jag få ett nytt recept av mina p-piller jag har ätit under ett år. INGA PROBLEM. jag fick det utskrivet och väl inne på apoteket så säger apoktekaren att piller-sorten inte finns MEN att jag kan få en annan sort som är EXAKT LIKADAN. jag trodde på vad hon sa och ja, här sitter jag. 7 kg större. min mardröm har gått upp. jag är så jävla ledsen och arg. och umo gör det inte lättare. under hela veckan har jag försökt få en tid, men dem hänvisar till drop-in/ger mig en tid SOM DEM SEN INTE SLÄPPTE IN MIG PÅ eller så svarar dem inte. efter 30 minuters sittande i duschen med en ångest som gjorde ont enda ner till tårna så sitter jag i min säng och vill ungefär gråta. jag är trött på all vikt upp/nedgång som aldrig funkar, jag hatar exakt allting och jag vill inte ens se mig själv i spegeln. så jävla sluddrig text. gick ut och promenerade med mamma och efter det åt jag yoghurt och en bulle. att inte kunnat äta normalt på ungefär 4 månader till att vara extremt hungrig hela tiden har varit en sån jävla berg- och dalbana. 
 
 
jävla känsloöverfall. godnatt äckelvärld. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0