hur många svordomar kan skrivas i ett och samma inlägg?

Hah åh, ni vet när man gör något så inser man direkt efter hur jävla dumt det var? jag gjorde en sådan tabbe för ungefär 30 minuter sedan. jag ställde mig för första gången under de senaste två månaderna på en förbannat äcklig jävla skit-våg. hur korkad? min vikt har sedan flera år tillbaka varit ett så stort problem i min vardag. och egentligen vill jag bara leva ett "vanligt" liv utan att behöva tänka på den för allvarligt talat så fuckar den upp allt. jag kan inte gå in i skolans matsal utan att titta på min äckliga mage och mina förbannade lår. usch. 
 
kan jag inte åtminstone få en usel jävla förklaring till att min vikt helt plötsligt förflyttat sig alldeles för mycket uppåt? fan. vikter är så värdelöst, och bara för att jag sa det ska jag härmed få min vikt att gå uppåt. jag ska rulla runt här i Stockholm och stackars Max kommer flyga upp ur sängen när jag lägger mig bredvid honom. 
 
typ såhär fet ska jag bli. ganska sexigt om jag får säga det själv. nej juste, jag ser ju tekniskt sett redan ut såhär. attans
men som sagt vad sägs om att någon skulle vilja ge mig en förklaring. jag kanske yolar lite för mycket? eller så är det för att jag frossar i mig godis för att jag har mens? eller så är det den jävla karman som är i farten? ELLER har jag en bajsande ungjävel i min mage?! missuppfatta mig rätt, jag totalÄLSKAR barn men om hen fuckar upp min vikt så ska hen inte få finnas i min kropp! 
 
allvarligt talat - fetma/kak/pizza/donken/godis-bebisen ska bort. och om det inte är karma som har skickat något jävla virus så har det fan inte på min kropp att göra! 
 
det är med säkerhet som jag säger att det inte är sista gången ämnet vikt kommer att tas upp i min blogg, om jag kommer igång med träningen så kommer jag definitivt blogga om det. men snälla peppa mig för det skulle betyda guld om ni gjorde det. pussar! 

Kommentarer
Postat av: Okänd

Kör hårt med träningen, ingenting är omöjligt!

2013-03-04 @ 21:59:01
Postat av: Anonym

Hej måste bara säga, och vet att du antagligen hört det här tusen gånger förut och mina ord kanske inte gör någon skillnad men vill ändå få det sagt, jag som utomstående ser absolutabsolut inget fel med din vikt! Du är fan skitfin och när jag först började läsa din blogg efter sett dig i skolan kunde inte förstå att du kände såhär över dig själv, då du alltid verkar så säker i korridorerna osv. Jaja hoppas du tar åt dig lite iaf!

2013-03-04 @ 22:27:29
Postat av: andrea

tänk inte på vikten fina du, du är galet snygg du!!

2013-03-04 @ 23:49:37
URL: http://andreavictoria.devote.se
Postat av: julia andersson

julia du är perfekt som du är, ingenting är fel <3

2013-03-05 @ 16:15:52
Postat av: jenny

snälla, nej! det är inte värt det. visst är det jättebra osv med träning men ej när den sker utav fel anledning. jag tänkte precis som du för fem år sedan och då kunde jag aldrig tro att det tankesättet skulle förstöra största delen utav min tonårstid. jag skulle ju enbart äta "nyttigare" och träna mer - inte totalsabotera mitt förhållande till mat och mig själv. missförstå mig bara inte; om du tränar för att det är galet kul och du mår bra (på riktigt) av det är det ju kanonfint. om du däremot hatar varenda minut du spenderar på gymmet men känner dig tvungen för att du får sådan jävla ångest utav din egen spegelbild och måstemåstemåste bränna bort varenda kilokalori du stoppat i dig, då är det bara så sjukt fel.

du får gärna höra av dig om du vill prata med någon (ibland kan det kännas skönt med någon man egentligen inte känner). jag lovar att inte döma, och jag lovar att lyssna. stor kram!

2013-03-06 @ 18:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0