-

x Kärlek & relationer
01. Ditt civilstånd? Förhållande
02. Är du nöjd med det? ja
03. Vem kysste du senast? min älskling
04. Har du varit kär på riktigt? jag är det
05. Har du varit ihop med någon du älskar? ja
06. Ditt längsta förhållande? 2 år 
07. Ditt äldsta strul? 94a typ
08. Ditt yngsta strul? 96a
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? 94/93a
10. Vad för sorts killar faller du för? fina 
11. När kysste du någon senast? en stund sen
12. När vill du skaffa barn? när jag är mellan 25-30
13. Har du kysst någon annans pojkvän? nej
 
x Privat
14. Vad är ditt andranamn? Maria
15. Har du sårat någon med flit? ja
16. Vilken webbsida besöker du oftast? facebook
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med? mamma 
18. Är du kär? ja
19. Vem bråkade du senast med? älsklingen
20. Har du varit i slagsmål? nej
21. Brukar du dricka alkohol? -
22. Är du rökare? nej
23. Snusar du? nej
24. Hur gammal är du? snart 17
25. Har du bra självförtroende? nej
 
x Personer
26. Vem litar du på till 100%? Max och mamma
27. En snygg person? max
28. Vem smsa dig senast? vera
29. Vem smsa du senast? vera
30. Vem ringde dig senast? becca 
31. Vem kramade du senast? adam
32. Vem såg du senast? max
33. Vem ser du upp till? mamma
34. En person du skulle vilja se ut som? min tränare haha
35. En bra artist? frej larsson
 
x Har du under de senaste 10 dagarna…
[ ] Simmat
[x] Tränat
[ ] Varit sjuk
[x] Hånglat med någon
[x] Haft sex
[ ] Varit full
[ ] Rökt vattenpipa
[ ] Tagit droger
[ ] Dumpat någon
[ ] Blivit dumpad
[ ] Blivit kär
[x] Bråkat med någon
[ ] Blivit sviken
 
x Randomfrågor
36. Vilken är din viktigaste ägodel? mina 2hand kläder
37. Hur ser din drömkille ut? jag målar inte upp sådana ideal, man kommer aldrig hitta perfekta
38. Är du homofob? nej aldrig
39. Har du tandläkarskräck? ja
40. Hur många har varit otrogna med dig? ingen
41. När var du senast i Stockholm? är här typ varje dag
42. Är du helsvensk? ja faktiskt haha
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år? ne 
44. En sak du älskade som barn? min docka
45. Vad är du rädd för? jag är rädd för så jävla mycket
46. Är du lycklig? beror på
47. Brukar du använda smycken? en ring
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande? kärlek
49. Är du en djurvän? ja
50. Vad vill du bli i framtiden? dansare eller polis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0