torsdag.

idag är en sån där dag då jag oroar mig för exakt alla. min familj, mina vänner, mig själv (ja, lite egoistisk får jag fanimej vara). jag bara stressar och ser ingen form av en s.k bra framtid. men det är förhoppningsvis bara idag. längtar efter bup och deras magiska medel (ja, medicin om det nu hade funkat). jag vill bara ligga ner, stirra upp i taket och aa - inte göra ett skit helt enkelt. åt för övrigt lunch idag, för första gången på ca 3 veckor. petade i maten och ville på ett ungefär spy.se men det gick i alla fall. ska försöka få i mig lite nudlar nu. och imorgon är det fredag, o min älskling ska åka med mig hem. jag glädjer mig åt det, och åt honom, och åt han vill vara med mig. han är bäst end of story.
 

Kommentarer
Postat av: Gölliga Masse

Catwang twentyfourseven <3

2013-01-17 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0