tidsfördriv.

Bästavän? Mina bästa vänner är de som inte sviker mig, inte går bakom ryggen och får mig att skratta

Vem vet mest om dig: Ebba och Julia

Vem ser bäst ut av dina vänner: jag. hah.

 

Vem såg du senast: Sitter och peddokollar på Ella. 

Vem kramade du senast? Ella kramade mig nyss. 

 

Vem saknar du just nu: Min mamma, pappa och min pojkvän som är i andra rummet. (ÅH MY GAD OVER ATTACHED GIRLFRÄND)

Har du tappat kontakten med någon: Såklart jag har 

Har du slutat umgås med någon som du förut va bra kompis med: Njae

Vem har du kännt längst: Julia

Längd: 169 typ

Vikt: För mycket

Skostorlek: 38-40

Nöjd över ditt utseende: ytterst lite men det duger väl

Har du nagellack på dig: jag har typ alltid avskaft nagellack

Gillar du någon: jag är förfan kär. 

 

Mascara: Ja

Foundation: Nej

Puder: ja

Sminkar du dig dagligen: ja

Ögonrynspenna: ja

Favoritmat: lövbiff med mögelost, vitlökssmör och pommes. asså omg. 

Vad har du ätit idag: ingenting.

Drack du sist: vatten

Åt du sist: mackor igårkväll 

Vad ska du göra nu: göra den äckliga matteuppgiften

Händer imorn: jag ska sova, förhoppningsvis träffa julia och sen kanske min pojke kommer

Hur mycket är klockan: 10.57

Hur mår du: är fett trött, hostar asmycket och är fett förkyld. 

Är du trött: as fokk. 

Är du hungrig: njae sådär, lite


Kommentarer
Postat av: The görl som tittar på dig när du sleep

hmmm.... vad vet dom som inte jag vet. hmmm hmm gåta.

2013-01-25 @ 11:40:10
Postat av: offret

peddoblickar? HUR KUNDE JAG INTE MÄRKA??????

2013-01-25 @ 18:17:47
Postat av: ur soulie

fattar att det är skitsvårt att äta osv. men det blir verkligen inte bättre av att du svälter dig själv på sättet du gör, fast det är du nog medveten om! att äta rätt är SKITVIKTIGT och att skippa snicksnack och att äta oregelbundet med massa små "mellanmål" går också fetbort. Verkar ju inte som att du äter alls dock(!!!).
Sen gäller det ju såklart att träna. Då ska du se att det ger resultat. Tycker det är så jäkla hemskt att people do this, för var där själv och hamnade på sjukhus. Du är dessutom SKITsnygg, seriöst. Svårt att inte ha komplex, I know, men du borde verkligen inte ha det. Du är underbar, gurl!!!

2013-01-28 @ 22:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0