sikta mot toppen för annars kan det sluta med att du lämnar din man på ett äldreboende för sexberoende.

Du är en flata 
Om: i'm not titanium.
Jävla äckel

du verkar inte ha följt med här speciellt länge. eller så är du bara dum i huvudet, jag vet inte riktigt. om du inte vet det (vilket du uppenbarligen inte gör) så betyder ordet 'flata' att man är lesbisk. oooooch jag och Max blev ju tillsammans för cirkus 2 veckor sedan. så nej jag är inte lesbisk. alltså inte flata. och att du tycker att jag är äcklig är din ensak, jag bryr mig verkligen så jävla lite. så slösa inte din tid med att berätta det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

när började du gilla maskinen...

2013-01-17 @ 09:10:54
Postat av: Rebecca

du är så bra julia

2013-01-17 @ 19:23:21
URL: http://rebeccaatornroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0