jag är oftast rädd, men inte i natt.

han. jag har känt honom i mer eller mindre två månader. jag är så jävla glad att du är som jag. att du tycker om mig även om det första jag sa till dig var att jag och Fridus var på väg till mentalsjukhuset? de gånger jag har pratat med dig, utan att du har vetat om att jag kanske har suttit bakom en annan skärm och gråtit precis innan. alla dina skämt som har fått mig att skratta tills mina magmuskler har värkt. våra hetsiga diskutioner om weed, andra diskutioner som har slutat med att jag har kastat mig under täcket och skrikit "JAG VILL INTE DISKUTERA DETTA LÄNGRE". tur för mig att jag har hittat dig. någon som är lika oromantisk, får konstiga ryck, som skriker lika mycket, är lika kittlig, älskar pizza lika mycket som jag och som på andra punkter är min totala motsats. innan november visste jag inte ens vem du var, och nu går det inte en dag utan att jag tänker på dig. du är tamejfan ascool, ball, snygg (as fokk), bäst och så vidare. min pojkvän och en av mina absolut bästa vänner. haha jag älskar dig fyrtornet ♥
 
 
och nu kan du dessutom inte klaga på att jag inte har skrivit om dig här. nu fick du ett långt, helt eget inlägg. 
 

Kommentarer
Postat av: LångGrabbiKepps

Du är det finaste jag har och jag älskar dig med hela mitt hjärta, du får mig att må så jäääääävla bra! <3

2013-01-23 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0