doktor knark is back in the town

kul att jag hann gå i skolan 1 1/2 dag innan jag var tvungen att dra hem pga yrselanfall och förkylning. way to go. bra början. dansen var dessutom den lektion som jag missade, asså asdfsnsanamc. känslan av att åka hem i mjukisbyxor + dr. martens gjorde det inte direkt lättare. åh den fruktansvärda känslan av rädsla för att någon man känner ska se en.... haha ååååååh. köpte mig vaniljlatte och livet blev liiiite bättre. när jag väl kom hem till landet visar det sig att mitt spotify tagit slut. det var verkligen droppen. nu är jag så jävla mad att jag inte vet vad jag ska göra! ska radera typ 50 % av mina program på mobilen och ladda in en jävla massa musik. ska dessutom radera människor från ansiktsboken för skadeglädjens skull. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0