Älskar dig Julia (redigerat jao)

Hej Julias läsare. Jag är så elak, fick Julias lösen för jag kopierade hennes design och gjorde om min. Och så loggar jag in. Förlåt Julia ska aldrig göra detta igen, ska bara skriva ett inlägg hihi. 
 
Julia är så sablans fin, har ni märkt det? Hon är så snäll, rolig, VACKER. Hennes blogg är fett jävla bra och hon lyssnar på maskinen för det är coolt.
 
Har bara eeen liiiten sak att säga. Den lilla håriga muttan som sitter på sitt äckliga finniga arsle som skriver jääävligt elaka saker till Julia. KAN DU VÄXA UPP? Du måste vara den mest patetiska människan någonsin. Fan vad du måste må dåligt. Jag tycker inte ens synd om dig. Du är pinsam. Låt Julia vara, SKA HITTAREJ FATTARU ELLER. Skoja så G är jag inte. Men serri, jag har din ip så jag vet precis var du bor och vem du är. Rooolig.
 
Jaja, Älskar dig Julia du är bäst ♥
 
/REBECCA

Kommentarer
Postat av: Pojkvännen

Älskar dig mest av allt julia! ^^ <3

2013-01-17 @ 23:25:12
Postat av: Rebecca

^^^NUSSEN

2013-01-17 @ 23:29:20
URL: http://rebeccaatornroos.blogg.se
Postat av: ellen

Fast det där var väl lite överdrivet.. Tycker inte kommentaren var så elak att man måste skriva hårig mutta och växa upp på samma mening? (nu har jag inte sett vad personen skrivit mer än om Julia gillar maskinen, men det blir snarare pik mot sig sj om man kallar någon mutta sen växa upp...)
Hur som helst, lägg inte så mycket energi på sånna saker.

2013-01-17 @ 23:39:32
URL: http://dansaerajavlasvin.devote.se
Postat av: Maja Nilsson Hårig Mutta

Detta gick lite överstyr må jag säga. Aldrig något illa menat med min kommentar, slängde in den ba litt sådär.
Visste inte att du gillade Maskinen så mycket bara med tanke på att du inte var på konserten, men du hälsade på Vera på donken när vi köade. Och framstår du som deras biggest fan. Lite tankar ba.
Synd att du tog så illa upp:( Vill inte bråka, sorry sorry.

2013-01-17 @ 23:49:42
URL: http://lillamaja.devote.se
Postat av: Maja Hårig Mutta Nilsson

Låt mig tillägga, min kommentar löd "När började du gilla Maskinen?". Var ser ni kritiken? Vad i den meningen får er rätten att skriva att jag har en hårig mutta, finnigt arsle, att jag ska växa upp, och ja, ni kan resten.
Ser inte logiken någonstans? Jag ställde en enkel fråga som jag endast ville ha ett seriöst svar på. Tänk till en gång, innan du ber mig växa upp i samma mening som du använder orden ovanifrån. Jag förstår heller inte varför du skulle behöva tycka synd om mig, haha?
Shit va pin. Skrattar litt för mig själv.

2013-01-17 @ 23:56:49
URL: http://lillamaja.devote.se
Postat av: Rebecca aka missförstådd noob

HALLÅ NEEEEJEEEE!!!! JAG PRATADE INTE OM DEN SOM SKREV OM MASKINEN SAKEN DET ÄR INTE ENS SAMMA IP HAHAHAHAHAHA PRATADE OM DEN SOM SA ATT JULIA VAR ETT ÄCKEL OCH VAD FAN DEN NU SAGT IM SORRY ÅH NEJ HATA INTE MIG ÅHHHH :(((

2013-01-18 @ 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0