svar på frågestunden

håkan eller bd? 
Svar: alltid min håkis

frej larsson eller jocke berg? 
Svar: älskade jocke

kaffe eller te? 
Svar: teee 

Kan vi träffas snart? 
Svar: Ja älskade Jessica det ska vi <3 
 
Varför är Hampus bättre än andra? 
Svar: Hampus är bra men inte bättre än någon annan <3 

Bästa killen i dansklassen? 
Svar: Min broder är så jävla tung

Plopp eller Center?
Svar: Plopp!  

Vilket parti? 
Svar: jag vill inte sätta mig i något speciellt fack. jag är feminist. lite så är det. 

Kex eller tjex? 
Svar: KEEEX

Vad gör du om 5 år?
Svar: Jag skulle vilja bo i london. 
 
Vad tycker du om Sverigedemokraterna och varför?
Svar: Jag anser att Sverigedemokraterna är rent ut sagt skit. De har en konstig syn på samhället och kvinnor. Är dock inte tillräckligt politiskt insatt för att kunna säga speciellt mycket mer. 
 
 
Och vilket är det bästa sättet enligt dig att världen ska bli 50/50-jämställd.
Svar: Uppfostra framtida barn om att kvinnor är exakt lika mycket värda som män och är kapabla till samma saker. 
 
Vem är din bästa thainudel? 
Svar: Clara<333

Vill du äta thai med mig? 
Svar: Ja tack, om du bjuder hihi 

Vart vill du helst åka? Paris, Tokyo, New York etc. 
Svar: New York 

Vad är din favorit up-do? (hårstil) 
Svar: Hög tofs eller utsläppt med mössa 

Köp thaimat till mig eller slicka din armbåde? VÄLJ.
Svar: Köpa thaimat till dig
 
varför älskar du mig 
Svar: För att du är du Rebecca

beskriv dig själv med tre ord 
Svar: Envis, snäll, rolig

hur mycket älskar du max 1-10 
Svar: det går inte att sätta ut på en skala hur mycket jag älskar honom. 

favorit dansstil?
Svar: hiphop 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0