och mitt lilla hjärta bara slår och slår och slår

Målat mina tånaglar röda för enligt Pål i "TATUH" blir man glad av att vakna upp och se sina små tår skina i rött.
Är hemma i min säng iklädd mina leopardmjukisar - kan vara ett utav de mest underbara plagg jag har. Ska strax gå ner och göra té till mig och sen pressa Pretty Little Liars. Åh vilket fabulöst liv du har Julia. Men alltså det händer inte så mycket nu för tiden. Förutom att jag har flyttat lite hit o dit, stressar som ett as i skolan och att det är Alla Hjärtans Dag imorgon. Tycker att dagen är väldigt överdriven då alla går omkring och åmar sig om att dem inte har någon partner. Såg en bild på tumblr där det stod att man skulle sluta grina över att inte ha en partner denna dag då det finns människor som inte har mamma/pappa på fars/mors-dag. Skapligt sant. Nu råkar ju jag ha pojkvän, men det är fortfarande en väldigt onödig dag. puss.
 
såg för övrigt ut som lilla my idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0