jag minns när jag mådde kasst, du sa "jag kan dra vårt lass"

Den här dagen går knappt att beskriva. Den har bara varit så himla bra. För första gången på länge så vill jag inte gråta inför att behöva klara en dag till. Såg på min älskade pojkvän när han spelade på Open Stage och sedan drog vi hem till honom en stund innan vi åkte in till stan för att köpa presenter. Köpte Vanilj Latte osv! Sedan åkte jag hem, käkade OCH GICK UT PÅ EN PROMENAD. Nu sitter jag i min säng med té, hallonsmoothie och mina 2 favoritgodissorter + lyssnar på fin musik. Ska mysa med Wilma imorgon och jag längtar så himla mycket. Lite halvt jobbigt att min hals spökar och gör ont, men det går över. Hoppas ni också har haft en fin fredag. Pussar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0