Gästbloggning

Hejsan alla bloggläsare!
 
Det är Hampus här. Får gästblogga på Julias blogg. Eller får och får, snarare en ära för henne att jag bloggar här. Vad ska vi prata om då? Några förslag? Själv är jag väldigt förtjust i att prata om godis. Godis är något av en grundsten i mitt liv, det borde det bli i era också. Bara ni inte äter för mycket, det är ju ohälsosamt.

Har aldrig förstått det där med att blogga, i alla fall inte när ointressanta människor ska hålla på att blogga *host*Julia*host*. Om du är ointressant, vem vill då läsa om ditt ointressanta liv på internet? En annan sak jag stör mig på är människor av lägre intelligens. Det finns det gott om, nog för att träffa en varje dag. En gång var det en hen jag kände som trodde jordgubbar hette jolgubbar till exempel.

Ni kanske tycker att min random rant var ointressant, om ni gjorde det skriv kommentarer på hur jag kan förbättra mig till nästa gång. Var konstruktiva. En annan sak ni måste veta är att jag är världsbäst på popping och en riktig broder. En sådan där broder som alla vill ha som broder.

Eftersom det är ett gästblogginlägg måste jag väl också skriva något snällt i slutet på inlägget. Jag orkar det knappt men kan vara värt att nämna att Julia är en true brotha, du är bäst broder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0