bra humör

wow! klockan är lite över halv sju och jag har redan haft fler unika besökare än hela dagen igår, vad glad jag blir! jag älskar verkligen att blogga, blir så otroligt glad varje gång statestiken ökar, ni är otroliga små främlingar! efter att ha förlorat diskussionen om vem som ska få duscha först så tar jag tid till att blogga. inget jävla stan blev det, typ. åkte till mammas jobb och fikade lite sedan när jag ska ta ut pengar så inser jag att mitt kort var ju inte i min plånbok. utan i jackan som jag såklart inte har på mig. istället fick jag åka till banken och hämta pengar där. när vi äntligen drar oss mot stan så bestämmer sig max för att dra till skatehallen, så aa följde med dit och kom hem typ nyss. hann i alla fall dricka min latte! 
 
 
är för första gången på länge på så himla bra humör. härligaste känskan verkligen. väckte älsklingen i morse genom att hoppa på honom och skänka en massa glädje/pussar/kramar/kärlek. ikväll ska vi träffa hans kompisar och imorgon ska jag hem till mamma och baka cheesecake. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0