U like it?

Jag hoppas att ni kan njuta utav den nya designen. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ända du skriver om är hur mycket du hatar dig själv och hur dåligt du mår. det är inte särskilt roligt att läsa dig blogg då. och jag tycker inte det är smart att sprida det över internet så andra människor som kanske har dig som förebild tror att det är så man ska göra och ha det. varför skriva en blogg om det?

Svar: jag har inte krävt att folk ska läsa min blogg. Det är inte därför jag har den, utan för att jag på något sätt ska kunna få ut alla mina känslor jag inte kan säga out loud. Och om du nu stör dig så fruktansvärt - varför läsa den? Mogna lite och var inte anonym.
Pundaren.

2012-11-27 @ 23:33:19
Postat av: rebecca

Okej måste kommentera som svar på den där kommentaren som världens pinsammaste anonyma fittunge skrev:

DRA ÅT FUCKING HELVETE. Det här är Julias blogg och hon skriver precis vafan hon vill, SKA en blogg vara ''rolig'' att läsa. Fyfan vad jag blir arg, hon skriver vad hon vill och du borde fan skämmas,hejdå

2012-11-29 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0