Haffa?

Hur hade ni behandlat er själva om ni mött er? 
Jag har tänkt så himla mycket på det. Skulle jag hälsa, eller bara gå förbi? Skulle jag stanna mig själv och fråga om vi träffats förut? Skulle jag bjuda ut mig själv på dejt? Haha vad fan skulle kunna hända liksom. Jag kanske skulle vara den perfekta partnen för mig själv? Två pusselbitar som bara SKA vara tillsammans. 
 
Om jag bjöd ut mig själv på dejt: 
Vad skulle bli den ultimata dejten? Middag, bio och sen sex? Eller skulle jag tycka att det var überviktigt att jag vänta med sexet till typ 5-7 dejten? Jag skulle bjuda mig själv på någon fancy restaurang. Med god och DYR mat, för att visa att jag hade pengar liksom. Vem skulle betala notan? Jag själv eller jag själv? Eller skulle vi splitta? Sedan skulle jag ta ut mig själv på en fett romantisk promenad. Dock helt förgäves med tanke på att romantik egentligen inte är något för mig. Men det skulle jag ju bara veta om just MIG och inte mitt andra jag. Sedan skulle jag ta fram en filt, korka upp en fet flaska med det röda kent-vinet och sätta på kent/håkan/joy division/winnerbäck/the beatles. Jag skulle tvinga på oss samtalsämne efter samtalsämne bara för att få vara med mig själv under hela natten. När vinet är slut och vi egentligen är alldeles för påverkade för att låta kvällen få ett slut skulle jag följa mig själv hem. Om jag blev bjuden en sovplats skulle jag absolut inte tacka nej. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0