feltänk.

Googlar på smala ben och collarbones. Någon gång ska jag också få ha det. Jag vill se ut som dem. Idag åt jag godis, samt glass och äcklig donkenmat - och det första jag gör (automatiskt) är att röra vid mina nyckelben. Jag vill att dem ska synas. Jag vill ha en kotig rygg, för att jag tycker det är det absolut finaste som finns. Jag vill förtvina, på något sätt. Ni som läser detta kommer tro att jag är sjuk, och konstig. Att jag önskar mig en "skinny" kropp - men ja, så är det. På allvar, jag försöker få det. Tränar mycket, äter mindre. Så lite jag kan, trots hungern. Men jag är för svag. Men jag vill så himla gärna ha den där drömkroppen. Mina nyckelben, min kotiga rygg, mina smala ben. 
 
 
visst är det perfekt? jag vet att det kommer finnas någon där ute som tänker - OMG HON ÖNSKAR SIG ANOREXIA!! men nej, så är det verkligen inte. jag vill bara vara nöjd med mig själv, och jag gör vad som helst för att nå det. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du prickar in det jag tycker. Inte kanske samma kropps delar man vill ska se ut på ett visst sätt ( för mig är det mer mage,armar och ben) men du prickar in rätt. Vad man gör för sitt ideal./sara

2012-11-16 @ 00:07:02
Postat av: Anna

Du är fin som du är

2012-11-16 @ 00:18:45
Postat av: Anonym

thats fucked up... tro mig, ditt utseende är det sista du behöver oroa dig över.

2012-11-19 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0