Är jag gravid?

Lyssnar på "Aldrig vart i Malmö" och min puls stiger så fort jag hör deras röster. Satan va bra Maskinen är. 
 
Onsdagen börjar lida mot sitt slut. Har hunnit baka bröd osv idag. Har jätte ont i huvudet, stressad som ett as och är bara arg på allting. Hungrig är jag också - varför? ÄR JAG FUCKING GRAVID ELLER? Är ju hungrig hela tiden. Haha tänk om det skulle växa ett litet foster i mig precis just nu och jag ba sitter här som vanligt. Lyssnar på maskinen, chattar på fb och klagar över att jag är hungrig. Om det var en kille skulle jag nog döpa honom till Frej faktiskt. Inte bara för att han heter så utan för att det är ett av de finaste namnen jag vet. Eller Joakim "Jocke". Eller om det var en tjej skulle hon nog få heta Jessica tror jag. Eller Emely. Varför finns det inte alls lika tjejnamn som killnamn? 
Sen kommer ju nästa stora fråga - vem fan skulle vara farsan? En riktigt handsome dude med fin mage och snygga armar. Ryggen skulle vara to die for och han skulle nog vara ganska solbränd. Alla tjejers dröm så skulle jag ba bära hans avkomma. Gråter ju typ vid tanken, eller skrattar. Haha. Eller tänk om det skulle vara helt tvärtom - tänk om var ful som fan och bara vara äcklig. Antagligen ett fylleligg i så fall. Nu ska jag gå ner och mätta mitt lilla foster. Min mack/kak/godisbebis. 
 
bild från google. 
 
3 anledningar till att bli gravid:
- Man kan bli förbannad pga hormoner och kan äta hur mycket man vill
- Kan tvinga sin partner att pussa på magen
- Jag är ju förfan gravid, va snäll mot mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0