tristesstest.

Bästavän? Frida, Vera, Ella, Clara, Marina, Johan & Sebban
Vem vet mest om dig: Ella & Frida typ
Vem ser bäst ut av dina vänner: Jag. 
Vem såg du senast: Kalle typ. Förutom dem från min gamla klass jag träffade idag på Willys. 
Vem kramade du senast? Kalle i think. 
 
Vem saknar du just nu: Pappsen.
Har du tappat kontakten med någon: Ja, såklart jag har. 
Har du slutat umgås med någon som du förut va bra kompis med: Ja, de flesta som jag kunde kalla mina "bästa vänner" förut är borta. Men det är då man verkligen börjar värdesätta dem vänner man har nu. 
Vem har du kännt längst: Julia tror jag. 
Vem har du kännt minst: Dem i min nya klass
 
 
Längd: alldeles lagom. 
Vikt: WAAAAAAY TO MUCH. 
Skostorlek: 38-40
Nöjd över ditt utseende: Inte någonstans. eller jo - mina ögon är helt okej.
Har du nagellack på dig: ja nästan alltid, orkar aldrig ta bort det.
Gillar du någon: aa mannen
 
 
Mascara: Ja
Foundation: Nej
Puder: Ja
Sminkar du dig dagligen: Ja, eller asså nej. Inte om jag bara är hemma eller om jag ska träffa någon som känner mig så bra att jag vågar visa mig utan.
Ögonrynspenna: Ja
 
 
Favoritmat: Jag gillar inte mat alls. Spelar ingen roll om det är min favorit just nu, mat är alltid äckligt. 
Vad har du ätit idag: För mycket.
Drack du sist: Hallonsoda
Åt du sist: Choklad
 
 
Vad ska du göra nu: plugga galet. 
Händer imorn: Träna inför julshowen
Hur mycket är klockan: lite över nio
Hur mår du: Inte jätte bra.
Är du trött: Ja
Är du hungrig: Ja, det är jag alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0