Svar.

Dricker du? 

Svar: Ibland.

Röker du? 

Svar: Ja

Har du haft sex?

Svar: Ja 

När var första gången isånnafall ?

Svar: när jag var 13, 4 månader innan jag fyllde 14 

Hur gammal är du? 

Svar: Jag är 16 

Gillar du någon? 

Svar: Ja det gör jag :)

Isåfall vem? :)

Svar: En kille på min skola :) 

vad är dina 5 bästa egenskaper och vad är dina 5 egenskaper som du måste jobba upp lite?

Svar: 1. Jag är ganska snäll. 2. Rätt så tålmodig. 3. Lyssnar alltid när folk vill prata med mig. 4. Helt okej bra på att sjunga. 5. Jag kan dricka en hel flaska cola själv. / 1. Jag är inte alls uthållig. 2. Kan säga taskiga saker utan att mena det. 3. Litar på folk alldeles för lätt. 4. Har äckligt dålig självkänsla. 5. Blir väldigt enkelt arg.

nämn 5 snygga killar skolan 

Svar: Max, Kalle, Ludde, Jocke & en kille jag inte har en aning om vad han heter.

Vad dansar du utanför skolan? Vilken stiL? 

Svar: Jag dansar faktiskt inte utanför skolan längre, inte efter att jag började på Fryshuset. Men innan dansade jag street och modern jazz.

Erkänn att jag är fett cool?

Svar: Ja Anna, fett cool. 

Hur mår du? 

Svar: Jag har ont i huvudet och är feeett trött.

Vad är din grej? 

Svar: Jag tror dans är min grej, hah. 

Varför är Jacob så cool?

Svar: Vännen, så cool är du inte :( <3

Varför är du så underbart bäst?! När jag blir stor så vill jag bli som dig 

Svar: Nej åhnej säg inte så! Jag är ingen bra förebild, haha <3 

Viker eller knycklar du toapappret när du ska torka dig? :c

Svar: VIKER

Trekant med mig och Krille?

Svar: Nej, hon skulle välja mig istället för dig efter det. Fett obroderligt. 

Skulle du kunna festa till det med Ingvar? :3

Svar: Om det innebar att han bjöd på all dricka och att jag sen kunde ta den och gå därifrån, så ja!

Sover du på sidan, magen eller ryggen? Fast jag vet egentligen för jag brukar titta på dig när du sover... Förresten vilket är ditt favorit te?

Svar: Va läskigt. Men jag sover faktiskt på alla. Jag kan inte sova om jag inte först ligger åt höger, sen på rygg, sen åt vänster, sen på rygg, sen på mage och sist ryggen igen. Så det brukar sluta med att jag sover på rygg. Mitt favoritté är Gamla Söder.

Vad tycker du om rebecca törnroos? Hört att hon är Rätt cool

Svar: Hon är snygg som jag vet inte vad och typ grym på att dansa. och rolig osv.

Hur mycket älskar du mig från en skala 1-10?

Svar: Typ 1(000) <3 

Ska enhörningar vara rosa med regnbågsfärgad man eller himmelsblåa med rosa man? Eller kanske vita med gyllene man och regnbågsfärgat horn? 

Svar: De ska helt klart vara rosa med regnbågsfärgad man. Det är så sagolikt liksom. Och förresten är det är väl enhörningar en frukt? Eller en sagofrukt?

 Vad åt du på den där picknicken du hade förra sommaren? 

Svar: Jag åt otroligt mycket godis, chips, drack en himla massa läsk och pannkakor.  

Vad hade du för bikini förra sommaren, nu när vi ändå är inne på ämnet? 

Svar: En svart. Otroligt fin va den, dock var den inte så funktionell då jag inte såg mycket bättre ut i den.

Varför ger du mig alltid sensuella blickar? (Jag uppskattar dem som in i hell. Keep 'em coming.)

Svar: För att du är rååååååsnygg <3 och för att jag är hemligt kär i dig.  

Har du något klädesplagg som du gillar pga sentimental value? Och i sådana fall; vilket? 

Svar: Svår fråga. Jag har en norsk Lusekofta som jag hittade på 2hand en gång, när jag hade letat i evigheter typ. Då blev jag bara så jävla glad så jag är alltid glad när jag har den på mig. 

Vad är din syn på vegetarianonsdagar på Fryshuset? 

Svar: JAG TYCKER ATT DEN ÄR SJUKLIGT BRA. Tycker att folk som inte har några vettiga argument för att inte ha den har fel. FEL FEL FEL. Maten kunde väl ha varierat mera men jag älskar den. FAKTISKT. 

Okej, vad tycker du om Kafka? Beskriver han förvandlingen till en skalbagge på rätt sätt? Skulle du kunna tänka dig vara en skalbagge? Vad skulle du heta, om du var en skalbagge? Skalbaggeskalbaggeskalbagge 

Svar: Jag har aldrig läst Kafka, kommer nog aldrig göra det heller.... Ja jag skulle kunna tänka vara en skalbagge, men bara för en dag typ. Och isf skulle jag heta något skalbaggeaktigt. 

Skulle du namnge din hund till Basse eller Rudolf? Varför skulle du välja det namnet? Vad har du för personliga reflektioner och/eller anknytningar till vardera namn, mer specifikt "Basse" och "Rudolf"? Vill du vara en Basse eller en Rudolf?

Svar: Jag skulle kunna tänka mig döpa min hund (om jag hade haft någon) till Basse (men bara om det var en sankt bernard eller en bassethound), dock inte till Rudolf för de tycker jag är bättre namn för renar. Jag vill vara en Rudolf, för då är jag en ren och då är jag en ren liksom? 

Hur skulle du beskriva din stil? 

Svar: Varierad.

Vad är ditt favoritpagg? 

Svar: Alla mina 2hand kläder.

Hur många par skor har du?

Svar: Typ 4-5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0