när din sjukdom tagit dig, ska jag ge någon gata ditt namn.

Drömde om Frej och Håkan i natt. Har ångest över att jag dum nog inte köpte biljetter till Maskinen denna gång. (pengaprobleeeem..). Det är snöstorm där ute, jag stannade hemma från teori lektionerna. Ångest över det med. Mina ångestdämpade är inte i lägenheten, asså fan. 
Tänker på Jocke, på mamma, på dansshowen och på skolan idag. Sov lite väl lite. Är detta en utav mina klagodagar? Som kommer alldeles för ofta. Ska dra mot dansträningen nu. Kyss. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Skit i vad folk säger ! Älskar din blogg ! Förresten skulle inte du kunna ha en frågestund ? :)

2012-12-05 @ 12:25:38
Postat av: Shabo

Du är vacker Kängruu !
Älskar dig, du betyder lika mycket som luften jag andas! <3 Glöm aldrig det!! <3<3

2012-12-05 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0