jag behöver en brud som är precis som jag. ett lösaktigt svin med risig moral.

känner för att fota egopix, överredigera dem och sedan lägga ut dem här. låtsas som att jag är cool. har köpt en fin myströja idag (att gömma mitt fett i), tights, småprylar och två skivor. HITTADE EN KENTSKIVA PÅ MYRORNAS IDAG (GLÄÄÄÄÄÄDJEEEEEE!!!!!!!!!) och en Erik Hassle. Det var ganska mysigt att vara med Ella idag. Snön yrde om oss och vi hade det bra. Gick förbi en filmpremiär där vi hade haft chansen att se Tom Cruise, men då det var alldeles för mycket folk och små fjortisar där intalade vi oss att det inte var värt det. 
 
Nu är jag halvvägs till Norrtälje. Funderar starkt på att köpa hem godis till min pluggkväll. Imorgon är det dags för BUP igen och sedan se Svansjön med världens bästa dansklass. Torsdag är det Spökbollsturnering, som jag var dum nog att säga att jag ville vara med på idag. Fredag är det träning hela dagen och sedan läkartid. Kvällen slutar på fest. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0