Fråga om boendet.

Hej fin blogg du har! Om jag förstått de rätt bor du och din kompis ensamma i en lägenhet? Vem betalar för den? Ich hur får ni mat till kläder och mat? Jag undrar även hur ni kan ha en lägenhet då ni inte ens fyllt 18? Kram!:) 
 
Hej Hanna. Det stämmer mycket bra att jag och min kompis bor ensamma i en lägenhet. Det var så att vi båda började på Fryshuset och hennes familj bestämde sig för att köpa lägenheten. Hon frågade kort därefter om jag ville flytta in med henne. Jag får inackorderingsbidrag för att jag ska kunna bo närmare skolan. Dessa pengar går direkt till min "rumskompis" mamma som hyra. Vi får varje månad en summa var av våra familjer till mat. Vi får även vårat studiebidrag som går till egna nöjen och kläder. Hoppas du fått svar på vad du undrade! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0