det är ungdomens förfall, inkörsporten till allt.

Är det sant som alla säger på fryshuset att du blir kär i alla killar speciellt dom som redan har någon?
 
Nej det är inte sant. Men även om jag säger som det är skulle det inte förvåna mig om folk ändå tror på det ryktet. Synd att folk har fått den uppfattningen om mig med tanke på att så är det verkligen inte. Låter förövrigt jätte konstigt att jag skulle gilla folk som redan har någon extra mycket - är detta en ny form av fetisch? Vem det än är som har baktalat mig så snackar människan i fråga skit och endast det. 
 


The vision of excstasy. är i lägenheten igen, känner mig hemma som fan. Rihanna spelas. Shine bright, tonight. You and I we are beutiful like diamonds in the sky. 
 
gamla bilder. 

Kommentarer
Postat av: Din babe Marina

VEM HAR BAKTALAT MIN JULIA? denna person borde vara rädd, för när jag får reda på vem det är blir det inte roligt kan jag bara säga.

2012-12-27 @ 15:11:54
URL: http://marinaericsons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0