2012.

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut? - det vet jag inte.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - jag hade inga
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? - ne
4. Dog någon som stod dig nära? - nej.
5. Vilka länder besökte du? - sverige.
6. Vilket minne kommer du minnas från 2012? - LMFAO, Maskinen, Kent, Lars Winnerbäck, när jag fick veta att jag kommit in på frysen, att jag flyttade ihop med Frida. 
7. Vilken var din största framgång 2012? - Blivit så mycket bättre på att dansa
8. Största misstaget 2012? - självskadebeteendet. 
9. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2012? - Ja

10. Bästa köpet? - mina ljusslingor
11. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder och godis
12. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Dansen, skolan, vännerna och min familj

13. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommaren 2012? - jag vet inte. 
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr? - ledsnare
15. Vad önskar du att du hade gjort mer? - tränat

16. Vad önskar du att du hade gjort mindre? - haft mindre kroppskomplex
17. Hur tillbringar du julen? - i uppsala med båda släktena
18. Blev du kär i år? - Nästan.

19.Favoritprogram? - How I Met Your Mother, Skins
20. Bästa boken du läst? - Kapitulera omedelbart eller dö
21. Jobbigaste 2012? - Deprissionen och saknaden av en vän. 

22. Något du önskade dig men inte fick? - Nej tror inte det.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - Det var den dagen jag fick veta att jag hade kommit in på Fryshuset - Den bästa födelsedagspresenten
24. Vad finns det som skulle kunnat göra 2012 lite bättre? - Hade kunnat försöka orka träffa folk lite mer. O låta bli att se ALLA mina brister.

25. Hur skulle du beskriva din stil 2012? - Blandad.
26. Vad fick dig att må bra? - Alla mina nya vänner och att jag äntligen fick en chans att flytta ifrån Norrtälje.
28. Vem saknade du? - Min bästa vuxna vän, de vänner jag inte var med för stunden.
29. De bästa människorna du har träffat? - Alla dessa fantastiska estetare på frysen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0