2012 goes 2013

2012: 
Det är den sista lördagen 2012. Året har varit så förvirrande, underbart, hemskt, lyckligt, underhållande och lärorikt. Jag gick hela vårterminen på en skola med människor som jag aldrig kommer att glömma. Jag tappade all min självrespekt under ett tillfälle vid den här tiden. Jag kämpade i skolan tills jag gick in i väggen och blev deprimerad. Jag och en av mina bästa vänner Ebba gick på LMFAO samt Maskinen. Blev uppraggade av en kille på Maskinen tack vare att jag och Ebbis nästan trampade på hans nya skor. Utanför Grönan samma kväll träffade vi 2 killar som kände igen Ebba Katt. Jag började umgås med Carro. Hade så galet kul med henne, drev en blogg och hängde väldigt mycket i epor och umgicks med alla människor i Älmsta. Förlorade nästan en bekant, samt fick veta att min vän åkte in i fängelse. Jag fick ett minne för livet när jag såg mina största idoler Kent den 19 Augusti. Skrek mig hes och grät över att jag aldrig kommer få Jocke. Dagen efter var det dags för första dagen på gymnasiet. Nervös like hell tågade jag och Frida in i Fryshusets danssalar. 19 tjejer, 1 kille befann sig där inne tillslut. Började på BUP samt började äta medicin. Detta slutade då i kaos och fick tillslut avmedicineras. Min och dansklassens första dansshow ägde rum och vi förvånade hela skolan med hur bra vi är. Har firat jul och hoppas bara på nyår ska ta slut. Jag är glad över att jag har fått så himla många nya vänner den här hösten. Ni betyder så mycket mer än vad ni tror. 
 
Förväntningar på 2013:
Jag vill egentligen inte ha några förväntningar, jag kommer antagligen bara bli besviken om ett år i så fall. Men jag har det ändå. Det enda jag tänker satsa på under det kommande året är att städa upp i mitt liv. Egentligen vill jag starta det nya året relativt uppstädat, vilket det verkligen inte är just nu. Jag vill bli frisk från deprissionen under 2013. Jag vill bli glad, jag vill inte ligga nätterna i ända med ångest och gråten i halsen. Jag vill inte ha svårt med att umgås med folk i grupp. Jag vill orka och vilja gå på bio eller äta ute. Jag vill KUNNA äta normalt. Jag vill sluta stamma av stress. Jag vill gå ner 10 kg, vilket jag vet att jag kommer misslyckas med och jag skulle vilja bli deltidsvegeterian. 
Jag ska försöka få det liv jag vill ha som tonåring. Festa, ha kul, jobba på självförtroendet samt självkänslan och möta nya människor. 
 
ge mig kraft någon. 

Kommentarer
Postat av: Wilma<3

Jag älskar dig Julia Öberg, du är stark<3

2012-12-29 @ 20:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0